BANNER"

Samuel L. Jackson głosem Alexa Amazon

Ważne w IoT

To on wprowadził sztuczną inteligencję do szpitala psychiatrycznego

Wojciech Legawiec – nie tak dawno dbał o innowacje w buskim uzdrowisku. Teraz chce wykorzystać sztuczną inteligencję w działalności szpitala psychiatrycznego w Tworkach. A jakby było tego mało, to sam znalazł startup, który mu w tym pomoże.

Detalista 4.0, czyli IoT dla osiedlowych warzywniaków

Eurocash i Microsoft wraz z partnerami technologicznymi przedstawili wizję rynku detalicznego przyszłości - "Detalista 4.0". Zaprezentowano rozwiązania technologiczne, które mają zapewnić właścicielom niezależnych sklepów spożywczych sprawne zarządzanie ich placówkami, konsumentom wysoką jakość robienia zakupów, a producentom jak najlepsze dotarcie ze swoją ofertą do finalnego odbiorcy.

innogy montuje w Warszawie inteligentne liczniki

innogy zainstalował w warszawskich budynkach 1800 inteligentnych liczników energii elektrycznej, które powstały w innogy Laboratory of Things. Bazują one na technologiach LTE-M oraz NB-IoT.

Amazon realizuje zapowiadany we wrześniu projekt Celebrity Voice Program i wprowadza możliwość zakupu głosu Samuela L. Jacksona.

Pod koniec zeszłego tygodnia pojawiła się możliwość zakupu dodatkowego głosu do asystenta głosowego firmy Amazon. W żadnym wypadku nie zastąpi on głosu Alexy, lecz będzie jedynie dodatkiem.

W chwili obecnej za tę funkcjonalność należy zapłacić 99 centów, ale opłata za jakiś czas ma wzrosnąć do 4.99 USD.

Użytkownik może poprosić Alexę, by Samuel L. Jackson powiedział, jaka będzie pogoda, zaśpiewał happy birthday czy powiedział skąd pochodzi. Oczywiście wszystko w języku angielskim, a Amazon już informuje, że w innych językach głos aktora nie będzie dostępny.

Nowa funkcjonalność pokazuje, jak bardzo asystent głosowy od Amazona już jest popularny w USA i jak bardzo ta technologia będzie się rozwijać w przyszłości.

Chcesz być na bieżąco ze światem Internet of Things?

Zapisz się na nasz newsletter

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze

Genesys: zdalne Call Center to sposób na obsługę klienta w czasie koronawirus

W ostatnich tygodniach praca zdalna dotyczy firm z różnych sektorów. Również Call i Contact Center. Jak podaje firma Genesys, z jej rozwiązań w chmurze korzysta ponad 700 największych tego typu firm na świecie. Co więcej, w ramach odpowiedzi na potrzeby rynku wynikające z obecnej sytuacji, Genesys zaoferował 3-miesięczny darmowy dostęp do platformy Genesys Cloud.

RBL_START #COVID-19, czyli PZU i Alior Bank szuka pomysłów na walkę z koronawirusem

Z pandemią koronawirusa walczą dzisiaj wszyscy. I coraz więcej środków jest do zgarnięcia w ramach kolejnych programów. Liczy się pomysł. Bo to nie tylko będzie pomysł na teraz, ale również, a może przede wszystkim, sposób na zwalczanie COVID-19. Przynajmniej tak uważa PZU i Alior Bank, którzy ogłaszają nabór innowacyjnych projektów w ramach inicjatywy RBL_START #COVID-19. Pomysły można zgłaszać do 26 kwietnia.

324 miliony użytkowników Cisco Webex w marcu

Pandemia koronawirusa to wzmożone wykorzystanie komunikatorów i różnego rodzaju narzędzi do współpracy. Jednym z takich jest Cisco Webex, za pomocą którego w...

Mobile World Congress 2020 odwołany

Niestety stało się to, o czym wczoraj pomyśleliśmy, lecz nie chcieliśmy pisać. Po wycofaniu się z udziału w tegorocznej edycji MWC kilku koncernów, m.in. Cisco, Ericsson, Facebook, Amazon, Nokia, organizatorzy podjęli decyzję o odwołaniu Mobile World Congress 2020.

Ich nie będzie na Mobile World Congress. Przez koronawirus

Tegoroczny Mobile World Congress w Barcelonie stoi pod znakiem wielkich nieobecnych. Już dzisiaj mówi się o Ericssonie, Facebooku, LG, Cisco, Intelu czy Amazonie, a to z pewnością nie koniec niechlubnej listy.

Podobne artykuły