BANNER"

Scania tworzy Future Room, w którym będzie kreować transport przyszłości

Ważne w IoT

Detalista 4.0, czyli IoT dla osiedlowych warzywniaków

Eurocash i Microsoft wraz z partnerami technologicznymi przedstawili wizję rynku detalicznego przyszłości - "Detalista 4.0". Zaprezentowano rozwiązania technologiczne, które mają zapewnić właścicielom niezależnych sklepów spożywczych sprawne zarządzanie ich placówkami, konsumentom wysoką jakość robienia zakupów, a producentom jak najlepsze dotarcie ze swoją ofertą do finalnego odbiorcy.

innogy montuje w Warszawie inteligentne liczniki

innogy zainstalował w warszawskich budynkach 1800 inteligentnych liczników energii elektrycznej, które powstały w innogy Laboratory of Things. Bazują one na technologiach LTE-M oraz NB-IoT.

Internet of Things nie jest jedynie domeną firm technologicznych. Dzisiaj w zasadzie każda firma powinna podać się transformacji cyfrowej i próbować przekształcać swoje produkty czy usługi na te bardziej technologiczne. Dotyka to również producentów środków transportu. Dobrym przykładem jest Scania, która tworzy właśnie specjalnie przestrzeń, w której badacze, pisarze czy futuryści będą wymieniać się swoimi pomysłami i wizjami. Być może któreś z nich zostaną nawet zrealizowane.

Ideę projektu Future Room doskonale obrazuje poniższe wideo:

Poprzez tego typu projekty Scania chce pochwalić się swoją wizją zrównoważonego transportu przyszłości, a zarazem pokazać, że jest mocno innowacyjną firmą i trzyma ręke na pulsie. Nie da się ukryć, że to zabieg mocno marketingowy, a potwierdzają to chociażby słowa szefa marketingu w Scania, który mówi, iż celem projektu jest, by więcej ludzi było ciekawych tego, co oferuje Scania. Zarówno wśród obecnych i potencjalnych klientów, jak i tych, którzy dopiero na klientów mogą wyrosnąć.

W ten sposób taki gigant jak Scania potwierdza tylko głoszoną przez nas teorię, że w dzisiejszym świecie można wyróżnić się technologicznie. A od Internet of Things nie ma już odwrotu. I również w branży TSL – transport, spedycja, logistyka.

Chcesz być na bieżąco ze światem Internet of Things?

Zapisz się na nasz newsletter

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze

Genesys: zdalne Call Center to sposób na obsługę klienta w czasie koronawirus

W ostatnich tygodniach praca zdalna dotyczy firm z różnych sektorów. Również Call i Contact Center. Jak podaje firma Genesys, z jej rozwiązań w chmurze korzysta ponad 700 największych tego typu firm na świecie. Co więcej, w ramach odpowiedzi na potrzeby rynku wynikające z obecnej sytuacji, Genesys zaoferował 3-miesięczny darmowy dostęp do platformy Genesys Cloud.

RBL_START #COVID-19, czyli PZU i Alior Bank szuka pomysłów na walkę z koronawirusem

Z pandemią koronawirusa walczą dzisiaj wszyscy. I coraz więcej środków jest do zgarnięcia w ramach kolejnych programów. Liczy się pomysł. Bo to nie tylko będzie pomysł na teraz, ale również, a może przede wszystkim, sposób na zwalczanie COVID-19. Przynajmniej tak uważa PZU i Alior Bank, którzy ogłaszają nabór innowacyjnych projektów w ramach inicjatywy RBL_START #COVID-19. Pomysły można zgłaszać do 26 kwietnia.

324 miliony użytkowników Cisco Webex w marcu

Pandemia koronawirusa to wzmożone wykorzystanie komunikatorów i różnego rodzaju narzędzi do współpracy. Jednym z takich jest Cisco Webex, za pomocą którego w...

Mobile World Congress 2020 odwołany

Niestety stało się to, o czym wczoraj pomyśleliśmy, lecz nie chcieliśmy pisać. Po wycofaniu się z udziału w tegorocznej edycji MWC kilku koncernów, m.in. Cisco, Ericsson, Facebook, Amazon, Nokia, organizatorzy podjęli decyzję o odwołaniu Mobile World Congress 2020.

Ich nie będzie na Mobile World Congress. Przez koronawirus

Tegoroczny Mobile World Congress w Barcelonie stoi pod znakiem wielkich nieobecnych. Już dzisiaj mówi się o Ericssonie, Facebooku, LG, Cisco, Intelu czy Amazonie, a to z pewnością nie koniec niechlubnej listy.

Podobne artykuły