BANNER"

Zakupy na Frisco.pl lodówką Samsung

Ważne w IoT

To on wprowadził sztuczną inteligencję do szpitala psychiatrycznego

Wojciech Legawiec – nie tak dawno dbał o innowacje w buskim uzdrowisku. Teraz chce wykorzystać sztuczną inteligencję w działalności szpitala psychiatrycznego w Tworkach. A jakby było tego mało, to sam znalazł startup, który mu w tym pomoże.

Detalista 4.0, czyli IoT dla osiedlowych warzywniaków

Eurocash i Microsoft wraz z partnerami technologicznymi przedstawili wizję rynku detalicznego przyszłości - "Detalista 4.0". Zaprezentowano rozwiązania technologiczne, które mają zapewnić właścicielom niezależnych sklepów spożywczych sprawne zarządzanie ich placówkami, konsumentom wysoką jakość robienia zakupów, a producentom jak najlepsze dotarcie ze swoją ofertą do finalnego odbiorcy.

innogy montuje w Warszawie inteligentne liczniki

innogy zainstalował w warszawskich budynkach 1800 inteligentnych liczników energii elektrycznej, które powstały w innogy Laboratory of Things. Bazują one na technologiach LTE-M oraz NB-IoT.

Samsung zdaje się doskonale rozumieć trendy panujące na rynku e-commerce i nawiązuje współpracę z Frisco.pl, by za pośrednictwem lodówek Family Hub, oferować możliwość zrobienia zakupów z dostawą do domu.

Polacy coraz częściej decydują się na zakupy przez Internet. Na taką decyzję ma wpływ całodobowa dostępność sklepów online, duży asortyment, konkurencyjne ceny oraz szybka i niskokosztowa dostawa. Marka Samsung zauważając tę tendencję oraz chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów nawiązała współpracę z internetowym supermarketem Frisco.pl Dzięki specjalnej aplikacji, użytkownicy lodówek Family Hub™ mogą w prosty sposób zamówić zakupy z dostawą do domu.

Osobisty sklep w lodówce

Lodówka Family Hub™ umożliwia użytkownikom zarządzanie kalendarzem, przesyłanie wiadomości, słuchanie muzyki czy tworzenie list zakupów. Z poziomu ekranu Family Board na drzwiach lodówki możemy uzupełnić zapasy żywności, kupić chemię gospodarczą, czy karmę dla naszych pupili. Szeroki asortyment sklepu Frisco pozwala na wybór ulubionych produktów dla całej rodziny.

„Już trzy czwarte Polaków dokonuje e-zakupów z wykorzystaniem laptopa, a ponad połowa robi to za pomocą smartfona. To pokazuje, że konsumenci kupują online poprzez różne kanały, tak, jak jest im w danej chwili najwygodniej. Z tego powodu zupełnie naturalnym dla nas, jako lidera Warszawskiego rynku e-grocery i jedynego pure playera w Polsce, było poszukiwanie innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych naszych klientów. Cieszymy się, że nawiązując współpracę z firmą Samsung i umożliwiając dokonanie zakupów w naszym sklepie z ekranu lodówek Family Hub™, wykonaliśmy ogromny krok naprzód w branży e-grocery” – podkreśla Jacek Palec, Prezes Frisco.pl.

Aplikacja zaprojektowana została w intuicyjny sposób, który pozwala na łatwe dodawanie produktów do koszyka oraz zarządzanie nim przed finalizacją zakupów. Zaletą internetowych zakupów za pośrednictwem aplikacji Frisco jest gwarancja dostawy tego samego dnia (zamówienia złożone do 11:00). To wygodny sposób na zaoszczędzenie czasu, racjonalne zarządzanie domowymi zapasami oraz budżetem.


Chcesz być na bieżąco ze światem Internet of Things?

Zapisz się na nasz newsletter

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze

Genesys: zdalne Call Center to sposób na obsługę klienta w czasie koronawirus

W ostatnich tygodniach praca zdalna dotyczy firm z różnych sektorów. Również Call i Contact Center. Jak podaje firma Genesys, z jej rozwiązań w chmurze korzysta ponad 700 największych tego typu firm na świecie. Co więcej, w ramach odpowiedzi na potrzeby rynku wynikające z obecnej sytuacji, Genesys zaoferował 3-miesięczny darmowy dostęp do platformy Genesys Cloud.

RBL_START #COVID-19, czyli PZU i Alior Bank szuka pomysłów na walkę z koronawirusem

Z pandemią koronawirusa walczą dzisiaj wszyscy. I coraz więcej środków jest do zgarnięcia w ramach kolejnych programów. Liczy się pomysł. Bo to nie tylko będzie pomysł na teraz, ale również, a może przede wszystkim, sposób na zwalczanie COVID-19. Przynajmniej tak uważa PZU i Alior Bank, którzy ogłaszają nabór innowacyjnych projektów w ramach inicjatywy RBL_START #COVID-19. Pomysły można zgłaszać do 26 kwietnia.

324 miliony użytkowników Cisco Webex w marcu

Pandemia koronawirusa to wzmożone wykorzystanie komunikatorów i różnego rodzaju narzędzi do współpracy. Jednym z takich jest Cisco Webex, za pomocą którego w...

Mobile World Congress 2020 odwołany

Niestety stało się to, o czym wczoraj pomyśleliśmy, lecz nie chcieliśmy pisać. Po wycofaniu się z udziału w tegorocznej edycji MWC kilku koncernów, m.in. Cisco, Ericsson, Facebook, Amazon, Nokia, organizatorzy podjęli decyzję o odwołaniu Mobile World Congress 2020.

Ich nie będzie na Mobile World Congress. Przez koronawirus

Tegoroczny Mobile World Congress w Barcelonie stoi pod znakiem wielkich nieobecnych. Już dzisiaj mówi się o Ericssonie, Facebooku, LG, Cisco, Intelu czy Amazonie, a to z pewnością nie koniec niechlubnej listy.

Podobne artykuły