BANNER"

Zakupy na Frisco.pl lodówką Samsung

Ważne w IoT

To on wprowadził sztuczną inteligencję do szpitala psychiatrycznego

Wojciech Legawiec – nie tak dawno dbał o innowacje w buskim uzdrowisku. Teraz chce wykorzystać sztuczną inteligencję w działalności szpitala psychiatrycznego w Tworkach. A jakby było tego mało, to sam znalazł startup, który mu w tym pomoże.

PZU wprowadza Opaskę Życia

Grupa PZU we współpracy z Ministerstwem Zdrowia uruchamia pionierski projekt "Opaska życia". Urządzenie ma wspomagać ratowanie ludzkiego życia.

Detalista 4.0, czyli IoT dla osiedlowych warzywniaków

Eurocash i Microsoft wraz z partnerami technologicznymi przedstawili wizję rynku detalicznego przyszłości - "Detalista 4.0". Zaprezentowano rozwiązania technologiczne, które mają zapewnić właścicielom niezależnych sklepów spożywczych sprawne zarządzanie ich placówkami, konsumentom wysoką jakość robienia zakupów, a producentom jak najlepsze dotarcie ze swoją ofertą do finalnego odbiorcy.

Samsung zdaje się doskonale rozumieć trendy panujące na rynku e-commerce i nawiązuje współpracę z Frisco.pl, by za pośrednictwem lodówek Family Hub, oferować możliwość zrobienia zakupów z dostawą do domu.

Polacy coraz częściej decydują się na zakupy przez Internet. Na taką decyzję ma wpływ całodobowa dostępność sklepów online, duży asortyment, konkurencyjne ceny oraz szybka i niskokosztowa dostawa. Marka Samsung zauważając tę tendencję oraz chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów nawiązała współpracę z internetowym supermarketem Frisco.pl Dzięki specjalnej aplikacji, użytkownicy lodówek Family Hub™ mogą w prosty sposób zamówić zakupy z dostawą do domu.

Osobisty sklep w lodówce

Lodówka Family Hub™ umożliwia użytkownikom zarządzanie kalendarzem, przesyłanie wiadomości, słuchanie muzyki czy tworzenie list zakupów. Z poziomu ekranu Family Board na drzwiach lodówki możemy uzupełnić zapasy żywności, kupić chemię gospodarczą, czy karmę dla naszych pupili. Szeroki asortyment sklepu Frisco pozwala na wybór ulubionych produktów dla całej rodziny.

„Już trzy czwarte Polaków dokonuje e-zakupów z wykorzystaniem laptopa, a ponad połowa robi to za pomocą smartfona. To pokazuje, że konsumenci kupują online poprzez różne kanały, tak, jak jest im w danej chwili najwygodniej. Z tego powodu zupełnie naturalnym dla nas, jako lidera Warszawskiego rynku e-grocery i jedynego pure playera w Polsce, było poszukiwanie innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych naszych klientów. Cieszymy się, że nawiązując współpracę z firmą Samsung i umożliwiając dokonanie zakupów w naszym sklepie z ekranu lodówek Family Hub™, wykonaliśmy ogromny krok naprzód w branży e-grocery” – podkreśla Jacek Palec, Prezes Frisco.pl.

Aplikacja zaprojektowana została w intuicyjny sposób, który pozwala na łatwe dodawanie produktów do koszyka oraz zarządzanie nim przed finalizacją zakupów. Zaletą internetowych zakupów za pośrednictwem aplikacji Frisco jest gwarancja dostawy tego samego dnia (zamówienia złożone do 11:00). To wygodny sposób na zaoszczędzenie czasu, racjonalne zarządzanie domowymi zapasami oraz budżetem.


ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Reklama

Najnowsze

Bosch uzupełnia ofertę czujników do zautomatyzowanej jazdy

Bosch wierzy, że zautomatyzowana jazda to przyszłość motoryzacji. Niezależnie od tego czy będą to auta elektryczne, na wodór, czy spalinowe. Dlatego wprowadza kolejne trzy czujniki: lidar dalekiego zasięgu, radar i kamerę.

Coraz więcej urządzeń z Wi-Fi 6. Nowy standard przyspieszy i usprawni transfer danych

Branża technologiczna otwiera się na nowy standard bezprzewodowego przesyłu danych. Podczas targów CES 2020 w Las Vegas zaprezentowano szereg urządzeń wyposażonych w moduł Wi-Fi 6, który poprawi wydajność domowej i firmowej sieci bezprzewodowej. Wdrożenie nowej technologii zapowiedzieli zarówno producenci routerów oraz punktów dostępowych, jak również komputerów czy telefonów.

5 trendów technologicznych według Cisco

Każdy inaczej widzi wpływ technologii na gospodarkę i każdy inaczej prognozuje to, co może w najbliższych latach mieć największe znaczenie. Oto, co będzie istotne według Cisco.

Emitel dostarczył czujniki IoT dla Piaseczna

Emitel we współpracy z Urzędem Miasta i Gmminy Piaseczno zaprojektował i zbudował sieć oraz skonfigurował i dostarczył czujniki na potrzeby rozwiązań inteligentnego miasta.

BMW i3 Urban Suite na CES 2020

Na targach Consumer Electronics Show (CES) 2020, odbywających się w Las Vegas w dniach 7-10 stycznia 2020 r., BMW zaprezentuje swoją wizję tego, jak w przyszłości wyglądać będzie mobilność.

Podobne artykuły